2.6.2014

Muura muurahainen

Hyi tänään oli töissä niin paljon muurahaisia että tuli kylmiä väreitä. Meillä on talossa ollut muurahaisinvaasio jo useamman vuoden, mutta nyt ne ovat vihdoin löytäneet keittiön, minun työhuoneeni. Muurahaisia seinillä, jääkaapissa, vedenkeittimessä, mun työvaatteissa. Mulla oli lapsena pieni muurahaisfobia, mun "kävelyt metsässä" olivat lähinnä kirkuen metsän läpi juoksemista. Pahinta niis on se kun liiskaamisen ja runnomisen jälkeenkin ne jatkavat vipeltämistä, ehkä vähän invalidina mutta vipeltävät perkele kuitenkin.

Tämmönen mysteeri. Tyhjensin vessan pikkuroskista, ja pussin kyljessä olleet hintalaput olivat mustuneet. Siellä oli kyllä tyhjä wc-raikastin, kenties joku kemiallinen reaktio sen jäämistä?

4 kommenttia:

  1. Hei siis missä viipyy kaikki zompparientryt?!! Jos haluut jotain muoksittui kuvii nii pyydä multa nii voin tehä sulle jotain? :> Nii voin pitää "skillssei yllä" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa no must ei oikee ollu semmost kuvaa jost oisin tykänny ja mun fiilikset blogia kohtaan on ollu täl viikol sillee et ei kiinnosta. Joo Juhakin tarjoutui muoqsimaan mut en oo ehättäny valkkaa kuvaa mis oisin vähiten vammanen. :D Huomen alkaa loma nii enköhän mä sit koht jotain tee. Onkohan Kitsun kameras mitään edustavaa?

      Poista
  2. No kyllä susta muutama kuva löytyy mistä saa ihan päteviä :P Voin ajankuluks jotain väsäillä, tykkäät jos tykkäät :)

    VastaaPoista